14.4.2020
  • SK Articles

Fungujeme aj počas pretrvávajúcej pandémie

Vaše zdravie, ako aj zdravie našich zamestnancov je pre nás prvoradé, preto sme pristúpili k viacerým bezpečnostným a hygienickým opatreniam.


Všeobecné opatrenia

  • dezinfikujeme priestory budovy, v ktorej sídlime,
  • práce na všetkých našich stavbách pokračujú. Všetci pracovníci, ako aj dodávatelia však musia dodržiavať prísne bezpečnostné a hygienické opatrenia,



Predajné centrum
Stretnutie s našimi predajcami je možné pod podmienkou dodržania týchto bezpečnostných a hygienických opatrení:

  • termín a čas stretnutia vopred dohodnutý s predajcom,
  • počas obchodného stretnutia musia všetci zúčastnení používať rúško a rukavice,
  • na úvod osobného stretnutia podpíše vypíše klient zdravotný dotazník

Oddelenie starostlivosti o zákazníkov

Technické obhliadky a odovzdanie bytu do užívania je možné, pod podmienkou dodržania týchto bezpečnostných a hygienických opatrení:

  • pri technických obhliadkach a odovzdávaní bytu do užívania, môžu byť prítomní maximálne 5 ľudia vrátane odovzdávajúceho technika a špecialistu starostlivosti o zákazníkov,
  • pri odovzdávaní bytu môžu byť prítomní maximálne 4 ľudia vrátane odovzdávajúceho technika a špecialistu starostlivosti o zákazníkov,
  • pri stretnutí musia používať všetci zúčastnení rúško a rukavice, prípadne si vydenzifikovať ruky
  • na úvod osobného stretnutia podpíše vypíše klient zdravotný dotazník

Oddelenie klientskych zmien

  • Stretnutie s pracovníkom oddelenia klientskych zmien je možné pod podmienkou dodržania týchto bezpečnostných a hygienických opatrení:

    • Vopred dohodnutý termín a čas stretnutia
    • Počas stretnutia musia všetci zúčastnení používať rúško
    • Na stretnutí môžu byť prítomní maximálne 3 ľudia (vrátane pracovníka z oddelenia KLZ)

    Termín stretnutia je možné dohodnúť si prostredníctvom požiadavky cez on-line službu YIT PLUS (t.j. „Centrum podpory“ -> „Vytvoriť novú požiadavku“ -> následne zvolíte typ požiadavky „Oddelenie Klientskych zmien“ -> napíše požiadavku na termín stretnutia); alebo telefonicky.



YIT Správcovská spoločnosť

  • od 4.6.2020 je opätovne možná osobná návšteva kancelárie YIT Správcovskej spoločnosti s.r.o., počas úradných hodín v utorok a vo štvrtok,
  • v prípade záujmu o osobné stretnutie, je potrebné si vopred dohodnúť termín vytvorením požiadavky na správcu v Centre podpory v online službe YIT PLUS,
  • na úvod osobného stretnutia podpíše klient zdravotný dotazník o tom, že nepociťuje príznaky ochorenia,
  • v danom čase sa môže na stretnutí nachádzať iba jeden klient,
  • pri stretnutí musia používať všetci zúčastnení rúško a rukavice.



Naďalej sme vám k dispozícii prostredníctvom mailovej adresy byty@yit.sk, online chatu, kontaktného formulára, infolinky 0800 800 474 a služby YIT PLUS.

V prípade záujmu o prenájom kancelárskych priestorov v historickej Pradiarni 1900, nás, prosím, kontaktujte prostredníctvom mailovej adresy pradiaren1900@yit.sk.

Napíšte nám

Moje obľúbené ()

Nemáte zvolené žiadne obľúbené položky.

Súhlasím s použitím mojich osobných údajov na účely zasielania obchodných ponúk a marketingových informácií o produktoch, pripravovaných projektoch a novinkách.

Kontakt

Predajné centrum
Račianska 153/A, Bratislava 831 54
Pre volania zo zahraničia: +421903999333
Zavrieť
Cookies nám pomáhajú zlepšiť kvalitu našich služieb

My vo YIT Slovakia a.s., spolu s našimi partnermi zhromažďujeme informácie prostredníctvom súborov cookies na tejto stránke za účelom poskytovania čo najlepšieho používateľského zážitku, zberu dát pre cielenie reklamy, či iné štatistiky.

Kliknutím na možnosť „Súhlasím“ tieto súbory povoľujete. Nastavenia súborov cookies môžete kedykoľvek zmeniť v nastaveniach svojho prehliadača.

Viac informácií