Starostlivosť o zákazníkov

Nadštandardný klientsky servis

V YIT nám záleží na tom, aby sa vám bývalo príjemne a pohodlne. Naša jedinečnosť spočíva v individuálnom prístupe ku každému zákazníkovi. Starostlivosť o vás však nekončí pri odovzdaní kľúčov. Naše oddelenie starostlivosti o zákazníkov vám bude naďalej k dispozícii, aby vaše bývanie bolo bezstarostné a bez problémov.

Ako vám pomôžeme užiť si bývanie bez starostí?

Zodpovieme otázky a vyriešime požiadavky

Máte otázky týkajúce sa vášho bývania? Sme tu, aby sme vám odpovedali. Neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať cez aplikáciu YIT PLUS v sekcii Centrum podpory. Vaše pohodlie je naša priorita.

Odovzdanie bytu

Proces odovzdania vášho bytu je rozdelený do dvoch krokov:
1. Technická obhliadka: Spoločne skontrolujeme byt vo vami zvolenom štandarde.
2. Odovzdanie do užívania: Po úspešnej obhliadke obdržíte kľúče od vášho nového domova.

Komplexný manuál užívania bytu

Aby ste mali dokonalý prehľad o všetkých aspektoch vášho bytu, pripravili sme pre vás detailný Manuál užívania. Je to váš osobný sprievodca údržbou a starostlivosťou, ktorý okrem základných technických informácií, obsahuje návody, dôležité kontakty a mnoho iného. 

Klientske a komunitné stretnutia

Vieme ako veľmi túžite vidieť svoj byt naživo, preto organizujeme Klientsky deň, ktorý vám umožní prvýkrát vstúpiť do svojho bytu. Taktiež usporadúvame Prvé stretnutie vlastníkov, kde predstavíme vám a vašim susedom vybranú správcovskú spoločnosť.

Aplikácia YIT PLUS

Vďaka aplikácii YIT PLUS môžete jednoducho komunikovať so susedmi, správcom a YIT oddeleniami a mať všetky dôležité dokumenty k bytu vždy po ruke. Zároveň získate aktuálne informácie o výstavbe a prístup k výhodným ponukám našich partnerov.

Nezmeškajte
dôležité informácie týkajúce sa vášho bytu alebo bytového domu.

Vďaka našim partnerom
získate zľavy a budete mať prehľad o službách v okolí.

Stretnite a zoznámte sa
so svojimi novými susedmi.


Všetky dokumenty
k vášmu bytu dostupné online cez
počítač, tablet alebo telefón.

Rýchlo a jednoducho
kontaktujte správcu budovy.


Zorganizujte
stretnutie s vašimi susedmi.

Služby a pomoc
dostupné online.


Reklamujte
a sledujte stav reklamácie online.

Prihláste sa k odberu noviniek

*polia označené hviezdičkou sú povinné

Chcem využiť príležitosť získať exkluzívne informácie o výhodných ponukách, spustení nových projektov, novinkách a ďalších zaujímavých tipov a inšpirácií.