YIT- Starostlivosť o zákazníkov

Starostlivosť o zákazníkov

Náš záujem o zákazníka predajom bytu nekončí

Filozofiou YIT je vytvárať lepšie prostredie pre život a budovať domovy. YIT jedinečnosť spočíva aj v individuálnom prístupe ku každému zákazníkovi už pri predaji bytu. Náš záujem o zákazníka však predajom bytu nekončí a dobré vzťahy so zákazníkmi rozvíjame aj po odovzdaní bytu do užívania prostredníctvom Oddelenia starostlivosti o zákazníkov

Kedy s nami prídete do kontaktu?

Do kontaktu s Oddelením starostlivosti o zákazníkov vstupuje budúci
kupujúci podpisom Zmluvy o budúcej kúpnej zmluve (ZoBKZ).

A čo potom?

Následne dostáva kupujúci na svoju e-mailovú adresu registračný odkaz,
ktorý mu umožní prístup do online služby YIT PLUS

POSTARÁME SA

Riešime požiadavky zákazníkov od uzavretia ZoBKZ a následne aj po vašom nasťahovaní (počas záručnej doby, a po jej uplynutí).

yit-starostlivost-02.png

Organizujeme osobné stretnutia za účelom odovzdania bytu.

 

Spracovávame dotazníky spokojnosti súvisiace s poskytovaním našich produktov a služieb.  

.

centrum podpory

Riešenie požiadaviek

Zákazník môže svoje požiadavky na oddelenie Starostlivosti o zákazníkov kedykoľvek adresovať prostredníctvom online služby YIT PLUS v sekcii Centrum podpory.

odovzdanie_bytu

Odovzdanie bytu

Oddelenie starostlivosti o zákazníkov odovzdáva dokončené byty v dvoch krokoch – Technická obhliadka,  kde si zákazník skontroluje dokončený byt do zvoleného štandardu a Odovzdanie bytu do užívania s odovzdaním kľúčov, ktoré prebehne po úhrade 100% kúpnej ceny bytu

manual_uzivania_bytu

Manuál užívania bytu

Zastrešujeme prípravu Manuálu užívania bytu. Prehľadného sprievodcu údržbou a starostlivosťou o svoj nový byt dostáva klient v procese odovzdania bytu do užívania.

klientske_dni

Stretnutia s vami

Pre našich klientov organizujeme Klientske dni, počas ktorých sa klienti môžu po prvýkrát prejsť/vstúpiť do svojho bytu a Prvé stretnutie vlastníkov, na ktorom predstavujeme vybranú správcovskú spoločnosť vlastníkom bytov a nebytových priestorov.

YIT

YIT PLUS

Vďaka YIT PLUS budete jednoduchšie komunikovať so svojimi susedmi, zorganizujete spoločné akcie alebo vyriešite problémy vo vašom byte a vchode.

Online služba YIT PLUS je unikátnym komunikačným nástrojom, prostredníctvom ktorého môže vlastník bytu komunikovať nielen s jednotlivými oddeleniami YIT, správcom bytového domu ale aj so susedmi. Okrem priestoru na diskusiu je aj online úložiskom dôležitých dokumentov ako sú zmluvy, pôdorysy bytu, fotodokumentácia bytu a mnohé ďalšie. Všetky dokumenty k svojej nehnuteľnosti nájde klient na jednom mieste. Súčasťou YIT PLUS sú aj pravidelné informácie o najdôležitejších míľnikoch v procese výstavby a fotografie. Vďaka partnerským spoločnostiam majú klienti možnosť vybrať si z výhodných ponúk služieb a produktov, ktoré sa týkajú ich bývania.

Výhody, ktoré so sebou služba YIT PLUS prináša 

✓ Nezmeškajte žiadny dôležitý oznam

✓ Stretnite a zoznámte sa so svojimi novými susedmi

✓ Jednoducho a rýchlo skontaktujte správcu budovy

✓ Služby a pomoc dostupné online

✓ Vďaka našim partnerom získate výhodné ponuky produktov a služieb, ktoré zjednodušia a spríjemnia vaše bývanie

✓ Všetky dokumenty k vášmu bytu dostupné online cez počítač alebo tablet

✓ Zorganizujte spoločné akcie so susedmi a získajte nových priateľov

  • yit-plus-01.jpg

  • yit-plus-02.jpg

  • yit-plus-03.jpg

  • yit-plus-04.jpg