4.3.2020
  • Príbehy kolegov

Katarína Lenhartová: Špecialista starostlivosti o zákazníkov

Trainee sa oboznámi s celým procesom developmentu

Katarína Lenhartová získala vďaka trainee programu YIT prácu. Dnes je špecialistkou starostlivosti o zákazníka. Nezabudla však, ako sa do programu hlásila: „Pamätám si skupinový pohovor, na ktorom nás bolo asi 15. Dostali sme zadania, ktoré sme riešili individuálne aj skupinovo, aby sa ukázalo, ako dokážeme spolupracovať.“ Katarína bola jednou z dvojice uchádzačov, ktorí sa do programu dostali. Získala pozíciu na oddelení starostlivosti o zákazníka. Spomína si, že čoskoro mala rovnaké úlohy a zodpovednosť, ako ostatné kolegyne. Povinnosti sa ešte o niečo rozšírili, keď sa vo YIT vo februári zamestnala popri štúdiu architektonicko-konštrukčného plánovania: „Nerobím priamo to, čo študujem, ale keďže v práci riešime problémy týkajúce sa bytových domov a stavieb, ktoré sú často technické, nevyhnem sa tomu. Štúdium daného odboru preto hodnotím ako plus. Nech už ste v rámci trainee programu na akejkoľvek pozícii, naučíte sa, ako funguje celý proces developmentu a to z pohľadu rôznych oddelení,“ vysvetľuje Katarína, ktorá dnes už na oddelení pracuje s novou účastníčkou trainee programu YIT.

Napíšte nám

Moje obľúbené ()

Nemáte zvolené žiadne obľúbené položky.

Súhlasím s použitím mojich osobných údajov na účely zasielania obchodných ponúk a marketingových informácií o produktoch, pripravovaných projektoch a novinkách.

Kontakt

Predajné centrum
Račianska 153/A, Bratislava 831 54
Pre volania zo zahraničia: +421903999333
Zavrieť
Cookies nám pomáhajú zlepšiť kvalitu našich služieb

My vo YIT Slovakia a.s., spolu s našimi partnermi zhromažďujeme informácie prostredníctvom súborov cookies na tejto stránke za účelom poskytovania čo najlepšieho používateľského zážitku, zberu dát pre cielenie reklamy, či iné štatistiky.

Kliknutím na možnosť „Súhlasím“ tieto súbory povoľujete. Nastavenia súborov cookies môžete kedykoľvek zmeniť v nastaveniach svojho prehliadača.

Viac informácií