Naspäť
  • Príbehy kolegov
  • 4.3.2020

Katarína Lenhartová: Špecialista starostlivosti o zákazníkov

Trainee sa oboznámi s celým procesom developmentu

Katarína Lenhartová získala vďaka trainee programu YIT prácu. Dnes je špecialistkou starostlivosti o zákazníka. Nezabudla však, ako sa do programu hlásila: „Pamätám si skupinový pohovor, na ktorom nás bolo asi 15. Dostali sme zadania, ktoré sme riešili individuálne aj skupinovo, aby sa ukázalo, ako dokážeme spolupracovať.“ Katarína bola jednou z dvojice uchádzačov, ktorí sa do programu dostali. Získala pozíciu na oddelení starostlivosti o zákazníka. Spomína si, že čoskoro mala rovnaké úlohy a zodpovednosť, ako ostatné kolegyne. Povinnosti sa ešte o niečo rozšírili, keď sa vo YIT vo februári zamestnala popri štúdiu architektonicko-konštrukčného plánovania: „Nerobím priamo to, čo študujem, ale keďže v práci riešime problémy týkajúce sa bytových domov a stavieb, ktoré sú často technické, nevyhnem sa tomu. Štúdium daného odboru preto hodnotím ako plus. Nech už ste v rámci trainee programu na akejkoľvek pozícii, naučíte sa, ako funguje celý proces developmentu a to z pohľadu rôznych oddelení,“ vysvetľuje Katarína, ktorá dnes už na oddelení pracuje s novou účastníčkou trainee programu YIT.